Saturday 30 September 2006

Aku pasrah dengan ketentuan ini...

Setelah sekian lama mengabdikan diri, inilah balasan yang aku dapat... Mengapa ini yang aku terima? Dimana keadilan untuk diriku? Adakah semua ini salahku? Semua ini berpunca dariku? Apakah aku penyebab segala masalah?

Aku tertanya tanya diri aku... Aku telah lama berusaha, telah lama memendam rasa... Tidak bolehkah aku menyuarakan apa yang aku rasa selama ini? Salahkah aku ??? Tidak berhakkah aku???

Apa, tidak fahamkah mereka? Dimana pertimbangan mereka sebagai orang yang aku harapkan... Aku kesal, hanya kerana satu perkara yang bukanlah 100% salahku, aku dianiaya... Aku dimarahi... Aku dihujani dengan soalan bertubi tubi seolah olah aku melakukan satu dosa yang amat besar!... Aku dilabelkan sebagai seorang yang merosakkan segala galanya... Kenapa?????

Didepan screen komputer ini, perasaan aku bercampur baur... Sedih... terkilan... Entah apa yang aku rasa, aku sendiri pun tak tahu... Aku hilang segala konsentrasi... Terbayang bayang kejadian yang berlaku sebentar tadi seolah olah aku mengalami mimpi ngeri...

Aku kenangkan, aku sedang berpuasa, aku tahan segala perasaan dihati... Aku harus bersabar jika ini ujian untukku.. Aku REDHA...
 

Copyright 2010 Biar Berakhirnya Di Sini.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.